Доставка і Оплата

Відправка замовлень відбувається день в день, якщо воно було оформлене до 12-00 цього ж дня. Всі інші замовлення відправлятимуться на наступний день

Доставка можлива через:

1. Самовивіз

2. Адресна доставка по Києву Новою Поштою (склад-двері).

3. Доставка по Україні такими перевізниками, як: Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм.

Оплата:

1. Готівкою при отриманні товару

2. Наложеним платежем, при відправленні перевізниками (Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм)

3. Передоплатою на карту Приват банку. Актуальні реквізити для оплати можна отримати у менеджера через Viber.

Детальніше про способи доставки:

1. Самовивіз з торгових точок компанії Османтус, в робочі дні з 9:00 до 20:00, попередньо узгодивши деталі з менеджером. Оплата по факту отримання замовлення, або на карту приват банку.

2. Адресна доставка по Києву кур'єром Нової Пошти на вказану Вами адресу. Доставка безкоштовна, при замовленні від 500 грн. Оплата через: наложений платіж, або на карту приват банку.

3. Перевізниками (Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм) по Україні здійснюється протягом 1-3 днів після оформлення замовлення. Оплата через: наложений платіж, або на карту приват банку.

Вартість доставки:

1. Самовивіз - безкоштовно.

2. Перевізниками (Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм) – наложений платіж сплачує клієнт, якщо замовлення менше 500 грн.

При замовленні понад 500 грн доставка - БЕЗКОШТОВНА.

 

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ!

Прийом товару Покупцем по кількості, асортименту, а також наявності фабричного браку здійснюється безпосередньо на відділенні обраного Вами перевізника (або, якщо це адресна доставка, у присутності кур'єра) під час отримання та огляду товару, 

У разі встановлення розбіжністей по асортименту, декору або наявності фабричного браку покупець фіксує цей факт на фото та передає інформацію манеджеру в Viber. Термін розгляду претензії - 14 робочих днів з моменту її отримання.

Інтернет-магазин tea-shop.in.ua залишає за собою право відмовитися приймати брак у випадках: якщо покупець придбав знижений у ціні (акційний) товар, при наявності у клієнта знижки, при наявності на коробці (упаковці) або безпосередньо на самому товарі цінників або іншого маркування Покупця, при порушенні цілісності упаковки, втрати товарного вигляду з вини Покупця, на коробках присутні написи "брак", "повернення", "бій" або будь-які інші написи, в разі порушення Покупцем термінів подачі претензії.

ЧАЙ та КАВА - це продольчі товари, і згідно із законом України "Про захист прав споживачів" вони не підлягають обміну, або поверненню.